segaduses (A) 04.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
13-17 aastaselt põdesin anoreksiat, sain vist vahepeal õigele teele AGA
aga nüüd olen 22 ja on tekkinud söömis häired...st,et kui ma söön siis tahab see mul alati tagasi tulla ja see kestab juba pea pool aastat...kas see tähendab ka anoreksiat või midagi sarnast...ja kuidas seda parandada saaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvan, et kõige õigem oleks pöörduda siiski esmaselt oma perearsti vastuvõtule, et selgitada millest mainitud probleem on tekkinud ja vastavalt sellele määrata ka ravi. Toidu tagasilöök maost söögitorru võib olla seotud väga erinevate põhjustega. Kui te ise pole tahtlikult oksendamist esile kutsunud(mis sageli kaasneb toitumishäiretega), siis tuleb välja selgitada need põhjused, miks toit ikkagi tagasi söögitorru tuleb.
Heade soovidega, dr.Ehala