Ülekaal 02.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Lugesin A. Levini immuundieedi kohta, kallis ja samas ahvatlev. Siis juhtusid kätte skeptikute arvamused interenetis, mis minu plaanid kõikuma lõid. Nimelt lugesin, et on võimalik ka mujal teha sellist vereproovi, mille järgi saab tuvastada sulle sobivad ja mittesobivad toiduained. Kas see on nii?
Aitäh!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegu ei ole dr. Levini poolt välja töötatud süstemiga, vaid meetodiga, mis on kasutusel mitmetes erinevates riikides. Kas seda testi teeb Eestis ka keegi teine, ei oska ma öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala