Probleem 28.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen ülekaaluline (174 cm ja 92 kg) ning on probleeme ka kõhulahtisusega. Olen söönud Loperamidi tablette, mis aeglustavad seedimist, sellest ka küsimus, kas nende loperamidi tablettide söömine võib takistada ka kaalu alandada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esimese küsimusena tahaksin teada, et kui kaua on kõhulahtisus kestnud ning sellest lähtuvalt tuleks alustada vast ikka sellest, et pöördute arstile ja teete endale selgeks, millest probleem on tingitud. Loperamid üksi teie kaalulangust küll ei takista kui olete oma toitumise ja liikumisaktiivsuse tasakaalu viinud.
Heade soovidega, dr.Ehala