ülekaal 26.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mul on selline küsimus:
ma olen veel päris noor ja olen ülekaalus ma käin tantsimas,olen kaalust alla võtnud kuid tahaksin veidi kiiremini kaalu langetada,aga mida siis teha , mis aitaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata, vanust-kaalu-toitumisharjumusi, on mul raske mingit otsest nõu anda. Kõige esimeseks soovitan aga oma toidust välja jätta kõik suhkrut sisaldavad magusad joogid- coca, fanta, limonaad, jne. Samuti on mõistllik ei öelda kiirtoidule ja kõikvõimalikele krõpsudele kui ka saiakestele ja saiatoodetele. Oma söömist on parem kontrollida kui on paigas kindlad toidukorrad ja nendest siis ka kinni pidada. Oluline on ka see, et kaalulangus poleks liialt kiire, sest siis tuleb ta ka ruttu tagasi.
Heade soovidega, dr.Ehala