kehakaal 11.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus

Külastaja küsib:

milline vöi millised on parimad vöi tõhusamad kaalulangetamispreparaadid?

Arst vastas:

Kristel Ehala-Aleksejev

dr Kristel Ehala-Aleksejev

Sisehaiguste arst

Tartu Ülikooli Kliinikum

Tere.
Alustada tuleb sellest, et sellist preparaati pole, mis ilma toitumis-liikumisharjumusi muutmata teie kaalu soovitud suurusesse viiks. Mõnedest nii käsimüügi kui retseptiravimitest võib aga kaalulangetamisel abi saada küll. Siin tuleb siiski arvestada ka inimese isikupäraga ja sellega, mis on viinud ülekaalu tekkeni. Seega on raske teile kirja põhjal öelda , mis võiks olla antud juhul kõige efektiivsem. Vajaksin selleks pisut enam informatsiooni.
Heade soovidega, dr. Ehala

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Toitumine ja ülekaalulisus

Järsk kehakaalu tõus

Tere.
Mees 30. Tekkis probleem järsu kehakaalu tõusuga. 6 kuuga tõusis kehakaal 15 kilo ja iga kuuga kehakaal tõuseb. Liikumine sama. Toitumine sama. Sai lõpuks suure hirmuga vere analüüs tehtud. ...

Kristel Ehala-Aleksejev

Vastas dr Kristel Ehala-Aleksejev

Tere.
Kirja järgi on raske otsustada, mis võib olla taolise kaalutõusu põhjustajaks. Kutsuksin teid sestap vastuvõtule(reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala

Loe edasi

Suur kehakaal

Tere. Hakkasin võtma Espreta 30 mg tablette, tuli juurde kehakaal, pidev söögiisu. Paanikahoog pole raugenud, olen ikka ärevuses. Kaua peaks võtma rohtu ja kas suudan saavutada oma endise enesekindluse? ...

Kristel Ehala-Aleksejev

Vastas dr Kristel Ehala-Aleksejev

Tere.
Ilmselt peate siinkohal silmas Espiritali. Kui see ravim teile ei sobi ja esinevad kirjas toodud sümptomid, siis peate kindlasti rääkima sellest teile ravi määranud arstiga, et otsustada, kuidas ...

Loe edasi

KEHAKAAL

MIKS KEHAKAAL ALLA EI LÄHE,KUIGI ÜMBERMÕÕT VÄHENEB?OLEN KUULNUD,ET ORGANISMIS ON SIIS LIIGA PALJU VETT.MIDA TEHA?

Kristel Ehala-Aleksejev

Vastas dr Kristel Ehala-Aleksejev

Tere.
Kuna kirjas puuduvad andmed teie kohta(kaal, kasv, vanus, toitumisharjumused, jne), siis ei ole mul võimalik kahjuks küsimusele vastata.
Heade soovidega, dr.Ehala

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: