suur ülekaal 03.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!Minu tütar on väga ülekaaluline. ta on 11 a 164cm pikk ja kaalub 70 kg.
mida teha. ta ei käi küll trennis aga on kodus väga aktivnee. ta sööb natukke rohkem kui peaks . ta on väljast poolt päris normaalne aga kaal on suur mida teha
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel on antud juhul nõuannete andmine raske, sest mul oleks vaja enam teada nii lapse, aga ka kogu teie pere toitumisest. Oluline on ka see, millise aja vältel kaal on tõusnud ja kuidas on püsinud teie tütre kaalu-kasvu suhe aastate lõikes. Antud probleemiga võite pöörduda Tallinna Lastehaigla juurde loodud ülekaaluliste laste kabinetti, mille tegevust juhib dr.Einberg. Võite tulla ka minu vastuvõtule. (tel, 533 18 008).
Heade soovidega, dr Ehala