Methoddraine Detox 15.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas Methoddraine Detox-i tarvitamine on kuidagi kahjulik,kui ma jätan pillid ära sooviga millalgi lähitulevikus rasestuda?
Mõtlesin, et oleks hea keha mürkidest puhastada, aga ei tea kas võib.
Üritasin infolehelt küll otsida sellele vastust, aga paraku ei leidnud..
Tänud ette
K :)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna tegu on taimedel põhineva preparaadiga ei näe ma põhjust, miks te ei võiks seda kasutada. Pöörake tähelepanu ka oma toidulauale, et see oleks mitmekülgne ja sisaldaks ka piisavalt värsket, sest üks olulisemaid elemente lapse arengu esimestel elunädalatel, (sel ajal kui ema sageli veel ei teagi, et ta rase on) on foolhape, mida leidub rohkelt taimses toidus.
Heade soovidega, dr.Ehala