nojah, aga... 14.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen seesama 33 aastane naine, kes muretseb oma paari juurdevõetud kilo pärast. soovitused olid muidugi üsna head, aga kahjuks oma üldise tervise tõttu ma pean sööma suhkrut sisaldavaid toiduaineid ja maiustusi. mul on liiga madal veresuhkur ja vererõhk ka alla normi ning perearst on mulle juba aastaid soovitanud hommikuti enne tõusmist süüa -juua midagi magusat. Ja sünnitrauma tõttu(milleks on lihastalitluse tugevad häired) ei saa ma ka kõhulihaseid treenida, sest ma lihtsalt ei tunne neid eraldi lihasgrupina. nn. supi ja salatipäevad aga jätavad kõhu tühjaks ja näljatunne jääb piinama veel kauaks tagantjärele. mis võimalusi veel on? Kas mu järsk kaalutõus võib äkki olla mõne haiguse tunnuseks? Kas ravimeid pole, et ainevahetust(kui probeem on selles) kontrolli alla saada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna teie probleem vajab natuke suuremat lahtiseletamist, siis olete oodatud vastuvõtule kui ise seda vajalikuks peate.(tel:533 18 008). Ravimitele kahjuks väga loota ei saa, kuid teatud protseduurudest ja dieedi korrektsioonist võiks abi olla.
heade soovidega, dr.Ehala