lapse ülekaalulisus 05.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!Minu laps on ülekaaluline ta on pikk 161cm ja kaalub 67 kg.Mida teha ilma arstide sekumiseta.Ootan väga vastust
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saan aru teie murest, kuid antud infost on natuke vähe, et teile soovitusi anda. Esmane on aga lapse enda tahe midagi muuta. Kui seda ei ole ja te temas motivatsiooni äratada ei suuda, jääb üksnes teiepoolne püüd nõrgaks. Lapse kaalumure on üldjuhul kogu pere mure. Ehk siis lahtiseletatuna tuleks üle vaadata kogu pere toitumis- ja liikumisharjumused ning kaaluda võimalikke menüüsid ja seda, kuidas olla toeks ja motiveerida. Täpsemate nõuannete saamiseks peaksite ikkagi konsultatsioonile tulema.
Heade soovidega, dr.Ehala