magu 16.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.
olen 20aastane neiu. viimasel ajal kehvasti toitunud, palju suitsetanud ja alkoholi tarbinud. alakaaluline ka. jõulude ajal peale suurt söömist tekkisid maos valuhood. tulid ja läksid. kõht oli nagu tursunud.
eile tekkis sarnane probleem, aga suurt söömist ei olnud. wc paberile jäi täna hommikul pruun eritis. milles võiks olla probleem? seedimine on alati õrnake olnud. puhitised ja krooksumine. need on vist isalt päritud. olen mures.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olge kena ja pöörduge koheselt sellise probleemiga oma perearsti poole või kui valud kestavad siis kirurgiasse või ka kiirabisse, sest tegu võib olla oletuslikult maohaavandi võimaliku verejooksuga.
Heade soovidega, dr.Ehala