anoreksia. 13.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma tean seda. Aga ma ei proovigi sellest lahti saada, just kõhnun aina rohkem. Ma tahan, et keegi mind märkaks.
Ma tean, et see on halb. Aga ma ei oska teha, et seda poleks. Sest ma ise tahan olla kõhnem. Ma ei oska olla õnnelik.
Ma tahaks olla õnnelik. Aga olla sama kõhn kui praegu. Ma ei tahagi enam kõhnemaks minna, peale seda, kui nägin mingeid videoid anoreksikutest ja kui lugesin õpikust anoreksia kohta. Paljud on sellesse surnud. Ja jäänud puuduliku isuga. Enam ei saa süüa.
Ma ei taha oma normaalkaalu ka saada, mis oleks umbes 48-50 kg. Tahangi jääda 39.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule.
(Registreerumine: tel-533 18 008, meil: toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega,
dr.Ehala