toitumine 05.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere päevast .Olen 30 aastane neiu kes pöeb anoreksiat sain korra sest ylenormaal kaalu kuid taas langes kaal .olen palju reisinud jne.ja tean et saksamaal naiteks ja sooems,sveits jne . leidubselliseid spetsialiste töötajaid kes teevad inimestele abivajajatele (enamasti ylekaalulistele ) toitumisprogrammme aidis menuusid koos liikumisega et saada taas kaal korda ja ka rahulolu endaga .nyyd taas tegeledes endaga soovist sada taas röömsaks elavaks endiseks öppida oigesti toituma .ja sooviksin vaga sel alla ka töötada (dietist.ravitsemusterapeutti soome keele voi saksa keeles ameti nimi ernährungberatherin .) Olen uurinud eestsi oppimis voimalusi kysinud lehtedest era inimestelt kid ei olevat vastavat selliseriala opet eestis. kyll moni lyhikursus aga tahaksin ametit paberitega .äkki oskate soovitada midagi teatea kust kysida aidat avoi akki sooems monda linki? Köik pakumise don teretulnud.Kena pyhasid teile ja vastuts ootama jäädes
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mõistmaks paremini teie probleemi ja leidmaks sellele võimalikke lahendusi, kutsun teid vastuvõtule (tel:533 18 008, meil: toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega, dr.Ehala