unehäired seoses õise sõõgiisuga 26.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Probleem seisneb selles et sõõnpäevati normaalselt nägu iga teine inimeneaga õhtuti ja õõsiti tekib tungiv sõõgiisu milllest ei saloobuda kuna muidu ei tule enam uni peale.Õhtuti kui voodi heidan ei ole uinumisega probleeme.Probleem tekib siis ,kui õõsellihtsalt ärkan ja pean minema sõõma ja siis tuleb uuesti uni peale ja vahest õõjoksul mitu korda.Sellest on ka tingitud ylekaalulisus ja hommikution väsinud tunne sest organism ei saa nii puhata kui õõsel syya.see probleem o n kestnud juba ylepoole aasta ja ei ole siiani abi veel saanud.Viimane väljakirjutatud retsept ravim oli arsti poolt REDUCTIL tapletid kuid ei ole nendest abi saanud
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsun teid vastuvõtule, sest ainult kirja põhjal on teie probleemi lahendamine raske. Selleks et midagi otsustada ja soovitusi anda, oleks mul vaja enam andmeid. (tel:533 18 008, meil: toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega, dr.Ehala