spetsialistid 26.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Selline küsimus, et kuidas oleks võimalik kontakteeruda Gerd Koovitiga või mõne teise toitumisspetsialistiga? Sooviksin tõsist abi oma eluviiside muutmisel, sest ise sellega toime pole lihtsalt siiamaani tulnud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu andmetel on G. Koovit personaaltreener, kes annab küll ka toitumisalast nõu. Tema kontakte ma kahjuks anda ei oska, kuid kuna ta kirjutab sageli "Tervis+" ajakirjas, siis järsku saate sealt informatsiooni. Kui soovite, võite tulla minu vastuvõtule (tel 533 18 008).
Heade soovidega, dr. Ehala