ülekaal 24.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
ÖELGE PALUN KUIDAS TEILE VASTUVÕTULE SAAB.jA KUI PALJU SEE MAKSAB.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtule saate registreeruda telefonil 533 18 008 või meili teel toitumine@kliinikum.ee Kuni kella 13.00-ni toimub vastuvõtt haigekassa alusel(50 EEK). Pealelõunati on vastuvõtud tasulised (500 EEK).
Heade soovidga, dr. Ehala