vitamiinid 27.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 21 aastane neiu. soovin teada, kui mul on silmaalused tumedad, mis vitamiine peaks võtma või kuidas toituma? või peaks ostma trimmiva kreemi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem kui toidulisandite või kreemide juurde pöördute pange paika oma unerežiim, sest kui öine puhkus pole piisav mõjutab see kohe ka üldist väljanägemist, mille üheks ilminguks on tumedad silma-alused (märk aeglustunud verevarustusest selles piirkonnas). Kiire esmaabina võite proovida jahedaid kompresse või geel-patju, mis müügil kosmeetikaosakondades.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev