Konsultatsioon 27.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist!
Mure selline,et tahaksin kindlasti tulla Teie konsultatsioonile ning mind huvitab see,et kas teil on kehtestatud visiiditasu vms ning kui palju see maksab?Oleksin vastuse eest väga tänulik!!
Aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Päeva esimesel poolel toimub vastuvõtt haigekassa alusel, mis tähendab visiiditasu 50. krooni. Neile, kes soovivad langetada kaalu on välja pakkuda erinevad paketid, mille hulgast saab patsient endale sobiva välja valida esmasvisiidi ajal.
(tel:533 18 008)
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev