ÜLEKAALULISUS 19.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
KAS BIO-SLIM AITAB KAALUST ALLA VÕTTA KA SEL JUHUL KUI ERILIST DIEEYI ISE EI PEA JA TRENNI EI TEE MIS MÕJU TAL ON OLEN 73 KG TAHAKS 10KG ALLA VÕTTA ANDKE ÕIGED JUHISED AITÄHH
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siiani pole tootmises ühtegi preparaati (kaasa arvatud Bio-Slim), mis ise-eneslikult kedagi saledaks teeks. Sellest teadmisest, et olete 73 kilo on natuke vähe, et soovitusi anda. Seda võin aga teile kinnitada, et ilma toitumis-liikumisharjumusi muutmata ei muutu ka teie kehakaal.
Hedae soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev