õuna äädika kapslid 19.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus

Külastaja küsib:

Tere!

Peale sünnitust on mul tekkinud ülekaalulisuse probleem. Olen kuulnud õuna äädka kapslitest, mida tahaksin proovida.
Mis see endaga kaas võib tuua, kas on ka halba mõju tervisele.

Ette tänades

Arst vastas:

Kristel Ehala-Aleksejev

dr Kristel Ehala-Aleksejev

Sisehaiguste arst

Tartu Ülikooli Kliinikum

Tere.
Vastavalt ravimitootjate infole kiirendab õunaäädikas tarbitud toiduainete ümbertöötlemist ning soodustab nii vedeliku kui jääkainete väljutamist organismist. Viimase väite alusel on õunaäädikapreparaadid leidnud koha erinevates dieetides, kuid teaduslik baas nende kasutamiseks puudub. Tundliku maoga patsientidel võivad need preparaadid põhjustada ärritusnähte. Ainuüksi taoliste lisandite kasutamisest kaalulangetamise eesmärgil kasu pole, kui sellega ei kaasne muutused liikumis-toitumisharjumustes. Seega vaadake üle ka oma päevamenüü. Ehk annab seal midagi ümber sättida-korrigeerida.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Toitumine ja ülekaalulisus

Kaalulangetus

Internetis levib uudis uuest kaalulangetusmeetodist - kapslid Acai Berry Thin. Kas tasub katsetada? Mul on olnud pidevalt ülekaalulusus, hetkel kaal 90 kg (pikkus 167cm) - need kapslid tunduvad päästerõngana. ...

Kristel Ehala-Aleksejev

Vastas dr Kristel Ehala-Aleksejev

Tere.
Uusi kaalulangetamise "imerohtusid" tuuakse turule pidevalt. Meditsiinilist kinnitust oma toimele on leidnud vähesed ja neilgi on tuvastatud teinekord kõrvaltoimeid, mistõttu nad on müügilt ...

Loe edasi

3.a.lapse toitumishäired

laps tunnistab söögiks leiba,kanaliha,vahel sardelle,õuna,banaani,mahla,piima-ja neidki kõiki ainult eraldi... Vahel ei söö üldse midagi.
Kas see on probleem ,millega võiks Teie poole pöördud`?

Kristel Ehala-Aleksejev

Vastas dr Kristel Ehala-Aleksejev

Tere.
Soovitan teil pöörduda oma perearsti või siis lastearsti vastuvõtule, et teada saada kas on tegu lapse tervise mõttes probleemiga. Mina väikelastega ei tegele.
Heade soovidega, dr.Ehala

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: