ülekaal 18.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. olen ülekaaluline noormees,mul on olnud koguaeg kaaluga probleeme,hiljuti tehti ka kõikvõimalikud vereanalüüsid-kõik ok,aasta tagasi jätsin suitsetamise maha,nüüd veel hullem,ei teagi mida peaks tegema
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsun teid vastuvõtule,leidmaks teie probleemile võimalikke lahendusi (tel: 53318008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev