ylekaal 17.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,olen 29a noormees,jätsin aasta tagasi suitsetamise,nyyd kehakaal yle umbes 40 kilo,arst võttis vereproovid kõik pidi korras olema,saadeti kilpnäärme arstile,kas võib asi selles olla.kust ma võiksin abi saada.ma elan jõhvis siin vist polegi lootust ravile,kas saate aidata
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal nõustada, kuidas liigsetest kilodest vabaneda, pole võimalik. Olete aga oodatud teile sobival võimalusel vastuvõtule, kui saate Tallinnasse tulla ( tel: 53318008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev