ülekaal 18.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen alati kaalunud natuke üle 50kg, nüüd üle 70kg, kuidas ma saaks sellest 20kg lahti?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie kirjale on kahjuks võimatu vastata, sest selleks et üldse mingit nõu anda tuleks võtta teil pisut aega ja oma probleem lahti kirjutada. Kui vana te olete, kui pikk, mis ajast kaalutõus algas ja kui kiiresti kaal tõusis? Millised on teie liikumis-söömistavad ning kas need on muutunud võrreldes kaalutõusule eelnenud perioodiga? Ilma nende vastusteta ei saa ma teid nõustada.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev