ülekaalulisus 12.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kuidas saada oma normaalse kaalu juurde???masendus ja igavus panevad mind sööma!!kuidas sellest jagu saada??
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere,
Teie kirjale ei saa kahjuks anda mingit vastust, sest selles puudub info teie kohta. Mis puutub masendusse ja igavusse, siis te kas otsustate midagi muuta ja püüate leida võimalusi oma probleemidest ülesaamiseks või jääte ootatama , et keegi teine seda teeks. Viimasel juhul jäävad aga muutumatuks nii teie tuju kui kehakaal. Seega, pisut head tahet alustuseks ning kui teinekord abi palute, võtke endale see aeg, et asjad lahti rääkida-kirjutaja, sest ainult nii saab vastaja teid pisutki aidata.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev