Toitumine kodus kroonilise gastriidi korral, ägeda kõhunäärme põletiku läbi põdenuna ja äsja sapipõie eemaldamise op-i järgselt 06.04.26 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida selliste diagnooside korral tohib ja mida kindlasti mitte süüa?
Kas tervenemise korral on esialgu osad keelatud toidud lubatud või tuleb kogu ülejäänud elu jooksul süüa ainult neid toiduaineid, mida peale häiguste põdemisi on soovitatav ?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, soovitaksin Teil kindlasti pöörduda minu või mõne muu toitumisterapeudi poole vastuvõtule. See teema ei ole paari sõnaga selgitatav. Soovin Teile tervist!