kuidas saada kaalust alla? 19.03.26 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas saada kaalust alla? kardioloog käskis igal võimalusel seda teha ja kiiresti. viimase kahe kuuga on lisandunud 3 kilo. kaal on hetkel 108 minu 170 pikkuse juures. enda arvates ma ei söö teab-mis asju. rämpstoitu ei söö, kohvi ei joo, magusat ei taha, aga iga päev magustoit on menüüs. ravimitest hetkel vererõhurohi vaid. armastan juua piima aga mitte vett. suhkrut ei kasuta, toidud teen ise mitte ei käi väljas söömas. mis on kapitaalselt valesti? ahastus on juba peal. füüsilist trenni teha ei jaksa, kuna vererõhk ja südame rütmihäired ei lasegi. päevas jalutan 8 tuhat sammu umbes, see on kogu liikumine kokku. pool päeva toimetan. tööd teen õhtuti pigem. töö on vaimne, istuv.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, soovitan teha reziim ja süüa kindlatel kellaaegadel. Kui soovite abi, saate pöörduda minu poole ning ma aitan saavutada Teil eesmärgi.