Ülekaal 23.12.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mure selline mibu kehaindeks on 37 ja natule peale. Kaal 110 ka pikkus 171
.Näitab et 2astme rasvumine. Kuna mul on kilpnäärme alatalitius ,astma AD ja maorefluks ka . Ja muidugi seedimine ei ole korras.Kas on mul üldse alatalitusega kaalu alla saada? Kuna uni on bäga halb ja lphike ka .Ja kasvatan rasnepuudega last ka.
Enam ei jqksa liikuda palju väsin väga kiirelt
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere.
Jah, ka kilpnäärme alatalitlusega on võimalik kaalu langetada, kuid see toimub aeglasemalt ja vajab teistsugust lähenemist. Praegu mõjutavad kehakaalu ja enesetunnet lisaks alatalitlusele ka halb uni, seedimise häired, refluks, krooniline väsimus ja suur stressikoormus.
Sellises seisus ei ole esmaseks eesmärgiks intensiivne liikumine või kiire kaalulangus, vaid une, seedimise ja närvisüsteemi toetamine. Kui need hakkavad tasapisi paranema, muutub ka kehakaalu reguleerimine võimalikuks.