toitumine öötöö vahetustega 29.06.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Millal süüa ,kui öövahetsutega käin tööl ( 12 tunnised) kokku 2874 öövahetust
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Teile sobib vahelduv toitumine. See tähendab, et 8 tundi järjest sööte ja 16 tundi ei söö. Söömise alguse saate kohandada vastavalt oma ärkveloleku ajale ehk ajale pärast ärkamist ja enne magamaminekut. Küsimuste korral võtke julgelt ühendust.