Kaal ja tervis 28.02.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Olen ravile raskesti alluvate hulgidiagnoosidega. Pikkus 171cm, kaal 90kg. Hakkasin mõtlema, et osasid mu vaevuseid võiks kindlasti leevendada see, kui mul poleks nii palju ülekaalu, aga kuidas seda saavutada, olles pooleldi invaliid? Mulle pole ka loomuomane kaaluda nii palju ning olla nii hädine, korra varem olen kaalunud ka sama palju, aga see oli peale lapsesündi, selle sain tookord ilusti toitumise ja trenniga maha, aga siis polnud mul veel ühtegi diagnoosi ega vigastust. Tuju on mul vaatamata kõigele hea ja olen sotsiaalselt igati aktiivne.
Kas minusuguse jaoks on olemas Teil mingeid mõtteid?
P.S. loodan, et kogu tekst tuleb läbi, on olnud juhuseid, kus osa läheb kaduma. Kirjutasin nii lühidalt, kui oskasin :).
Atäh!
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, Te vajate kindlasti ravidieeti. Teie kehamassiindeks on 30, mis räägib sellest, et teil on esimese astme rasvumine. Üldplaanis, peate te toituma 5-6 korda päevas ning näljutada end ei tohi. Kõige kergem söögikord peaks olema kuskil kella 18 ajal õhtul. Saate tulla minu juurde vastuvõtule, et saaksin koostada ravidieedi.
Kõike head