magneesium 16.01.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas juhtub ka midagi kui võtta magneesiumi millel on parim enne möödas..
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Aegunud kõlblikkusajaga magneesiumi võtmine ei ole soovitatav, kuna see võib olla ohtlik ja vähendada preparaadi tõhusust. Siin on peamised põhjused:
Miks ei tohiks võtta aegunud kõlblikkusajaga magneesiumi?
1. Tõhususe vähenemine:
• Aja jooksul võib magneesiumi toimeaine (näiteks magneesiumtsitraat või magneesiumglütsinaat) laguneda, mis vähendab preparaadi kasulikkust.
2. Kõrvaltoimete oht:
• Preparaadi koostis võib muutuda, suurendades maoärrituse, allergiate või muude soovimatute reaktsioonide tõenäosust.
3. Säilitustingimuste rikkumine:
• Kui preparaati on hoitud ebasobivates tingimustes (näiteks kõrge õhuniiskus või soojus), võib see kiirendada lagunemist ja halvendada kvaliteeti.