Kaal 19.12.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 173 cm pikk ja kehakaaluks 67kg. Igapäevaselt teen füüsilist tööd, sooviksin väga enda kaalu tõsta, kuid ei suuda väljamõelda kuidas. Söögi isu väga ei ole. Kas on mingit ravimeetodit? 9 aastat tagasi kui tarbisin alkoholi oli kaalu numbrid 75-80 vahel.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Kõik on väga lihtne:
• Söögirežiim: neljakordne toidukord päevas, rõhk loomsele valgule. Püüdke süüa ligikaudu ühel ja samal ajal, pluss-miinus tund.
• Une režiim: püüdke magama minna iga päev enne 23.00, ka nädalavahetustel.
• Füüsiline koormus: treeningud jõusaalis, kui eesmärk on lihasmassi kasvatamine.
Lisaks oleks hea teada, kas teil on terviseprobleeme: maks, neerud, seedetrakti haigused. Nende küsimustega võite pöörduda toitumisspetsialistide ja personaaltreenerite poole spordiklubides. Võite ka minu poole pöörduda, mind pole raske leida.