juuste väljalangemine 18.10.05 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere! Noorel mehel on probleem, et otsmik järjest paljaneb juustest. Kas on ravimit, mis pidurdaks juuste välja langemist ja veel parem, kui kasvaks tagasi. Aitäh!

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Seda nimetatakse androgeenseks alopeetsiaks ja esineb üsna sageli.
Viviscali võiks ära proovida, paljudele on aidanud. Samuti on käsimüügis Regaine. Viimane on välispidine ja nõuab kasutamisel vaeva ja kannatust.
Info:
http://www.magnum.ee/cgi-bin/script/raviminfo?kaup=5391
Retseptiravimitest on saada Propecia, selleks tuleks arsti poole pöörduda.
Info:
http://legeartis.pegasus.ee/ravimid.php?op=vaata&id=1160

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

Zoloft

Kas sertraliin võib põhjustada juuste väljalangemist?Kui "jah", siis kas peaks ravimi manustamise lõpetama või kaob see kõrvaltoime aja jooksul?Mida peaks tegema,et vältida edasist juuste väljalangemist?

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere



Sellist kõrvaltoimet ei ole kirjeldatud. Pigem põhjustab juuste väljalangemist seisund, mille tõttu teile Zoloft määrati.

Juuste väljalangemine naistel tundub ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: