Mureks on lahku minek.Umbes aasta tagasi teatas mees täiesti ootamatult,et jätab minu maha.See oli välk selgest taevast.Selgus,et ta oli internetist leidnud naise,kellega hakkas kirjutama ja siis tegi mulle selle teatavaks,et nüüd on kõik otsustatud ja hakkab uut elu elama.Nad olid siis alles kuu aega tuttavad.
Mul võttis see jutt tummaks,miks,kuidas jne.Ma kaotasin kehakaalust peaaegu 18 kilo,ma ei maga veel praegugi,üksi kodus olles mõtlen ainult meie kooselule,algul oli enesetapu mõtted peas,aga tänu lastele,olen ma need asjad nüüd kõrvale heitnud,aga kardan,et mitte veel jäädavalt.Kõige raskem on see,et ma näen teda pea iga päev,ta hoiab minuga sidet,helistab,käib külas,toob lilli naistepäevaks......ja ma võtan kõik vastu.Ma ei ole suuteline teda ukse taha viskama.Hinges salaja ootan teda tagasi,isegi andestada suudaksin.Aga see on vale,ma tean.Ta ei tule kunagi tagasi,aga kuidas ma sellest üle saaksin,ei tea.Mida pean tegema,kuidas saada tagasi oma normaalne elu.Vaatan kõiki mehi kui kurjategijaid.Olen 51.a.naine ja pole seda elu enam tea kui kauaks.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kohanemine iga uue olukorraga võtab aega, nii ka Teie olukord. Soovitan vaeva näha oma enesekindluse tõstmisega, endale tähelepanu pööramisega. Olete tubli ema ja küllap on Teil veel palju häid omadusi. Kevad on käes, ostke endale mõni kaunis riideese, käige kosmeetiku juures ja kui mees külla tuleb, särage ja olge õnnelik. Püüdke olla rahulik temaga suheldes, kuigi see raske on. Harjutage end olema õnnelik, siis võib juhtuda see, et mees tagasi tuleb. Teie kaunis välimus ja rahulik suhtlemine paneb mehe mõtlema selle üle, mida ta kaotanud on.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.