Tere,
ei tea, kas, kuidas ja kellega sellest probleemist rääkida... Lugu nii, et avastasin oma poja kapist naistepesu. Üsna palju ja erinevat. Poeg on tagasihoidlik ja üsna kodune, sai 18. Ei ole ma selline ema, kes soriks pereliikmete asjades, võtsin lihtsalt voodiriided pessu...
Ei osanud ma reageerida, küsisin vaid, et kust need siia said. Poeg ütles, et leidis prügikasti kõrvalt kotist, et kas ta pidi need sinna jätma ja need saab Balti jaama turul maha müüa. Raske uskuda, et see nii oli...
Nüüd on sellest nädal möödas, ma ei ole asja jutuks võtnud. Ei tea, kuidas käituda, kelle poole pöörduda.
Meie pere on keskmisel järjel, ema-isa ja lapsed. Oleme huvitatud, et lapsed oleksid õnnelikud, tublid ja neil läheks hästi.
Palun andke nõu, kuhu minna, mida teha...
Ette tänades,
EKU

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere, EKU!
See on nüüd küll üks üsna haraline probleem.
Ühest küljest on ju teada, et noored inimesed oma seksuaalse arengu käigus eksperimenteerivad igasuguste asjadega. Küll proovivad naistepesu selga, küll, mängivad kõvameest ja passitavad endale mitmesuguseid rolle, et milles ennast kõige mugavamini tuntakse. Ometi peaks selline asi 18. eluaastaks juba möödas olema ja enesele selgeks tehtud, mis ja kuidas. Ehk siis, milline sooroll ja mismoodi seksuaalne orientatsioon valida.
Teate, mul selline mõte, et saatke ta mõne psühholoogi vastuvõtule, ehk nad saavad omavahel jutule ja saab ehk siis miskit selgemaks, eelkõige talle endale. kerge on öelda, et saatke. Kuidas sa täiskasvanud inimest ikka saadad, kui ta minna ei taha. Kas ta oleks nõus minema? Soovitaksin ehk Meelis Sütti. Tema vastuvõtule minekuks on küll natuke visiidatasu jaoks raha kaasa võtta, aga ega tänapäeval psühhoteraapiasse päris tasuta enam ei saagi vist. Tema telefoninumber on 056 495 671.
Tervisi,
HK