Tere Irene Kalvet
Mul on selline pisikene probleem. Olen nimelt 18 aastane neiu. Olen väga aktiivne inimene, kogu aeg pean midagi organiseerima, korraldan üritusi, vestlusi .Just nimelt selles ongi mu probleem, et kui ma olen seltskonnas, kus kõik suhtlevad - arutavad probleemide üle olen mina vait kui sukk ja kuulan ainult teisi. Ma kardan, et ma ütlen valesti.
Mul on ka veidi teine probleem ses suhtes, et partneriga kui räägin, tundub mulle, et ütlen kogu aeg valesid asju, me saame hästi läbi, saime, praegu on lihtsalt palju muresid, ag aikkagi tundub mulle, et ütlen alatasa midagi valesti, kuigi ta lohutab, et pole hullu midagi. Võib olla on siin sellel probleemil ka emotsionaalsusega seos, kuna oli hiljuti operatsioon, mis oli väga närvesööv, vähemalt minule.
Ma loodan südamest, et te saite midagi minu jutust aru - veidi segane, minu arust.
Teid ette tänades
M.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
See, et Sa aktiivne oled, on tore. Tea, et aktiivne kuulaja on ka hea suhtleja. Kui Sa seltskonnas kuulaja rollis oled, on see teiste jaoks kindlasti meeldiv. Oled alles nii noor, et igas teemas Sa kindlasti väga kompetentne ei ole, kuid Sul võib alati olla oma arvamus.Selle välja ütlemise harjutamisega tee algust. Küllap oled väga tundlik neiu ja hetkel on Sinu enesekindlus veidi kõikuma löönud. Kiida ennast ise, kui teised seda ei tee ja ära püüa teistele iga hinna eest meeldida.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.