Tere!
Olen omadega ummikus,asi on läinud nii sassi, et ma lihtsalt ei saa enam hakkama. Me elu mehega on kuidagi nii imelikuks muutunud, et oleme nagu kaks täiesti võõrast inimest, kes millegipärast on koos.
Ka olen viimasel ajal täheldanud, et ta tarbib alkoholi ja sutisetab, mida ta varem ei teinud ja mida ta minu- meie eest hoolega varjab ja peidab. Siis teeb ta üksi igasuguseid otsuseid, ilma minuga arutamata, mis tegelikult puudutab me peret, aga mul pole sõnaõigust ja see kõik on viinud nii kaugele, et igasugune lähedus ja kõik sellega kaasnev on kadunud, kohati tundub, et ma lausa põlgan teda, ei talu ta lähedust jne.
Ja kui esitan endale küsimuse, kas ma veel tahan midagi muuta, siis olen muutunud nii tuimaks,et see mind peaaegu enam ei huvitagi, aga samas tahan olukorrale lahendust, sest ka lapsed kannatavad. Tegeliult nemad ongi peamised, kes kannatavad.
Muidugi ma tean, et ka minu käitumine ei ole õige. Aga ma enam ei oska ja ei tea, kuidas olla ja kuidas käituda.
Mis ma peaksin tegema?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan leida psühholoog, kellega saate oma tekkinud probleemist täpsemini ja pikemalt rääkida. Kirjast ei selgu, kui vanad on teie lapsed, kui vana ise olete, kaua olete abielus...
Soovitan leida aeg ja rahulk koht, ning rääkida mehele oma ootustest tema käitumisele, tema rollile. Samas paluge, et ka tema vastaks Teile samaga. Kõnelemise alguses väljendage oma positiivset hoiakut mehe suhtes, öelge talle midagi sellist, mida ta on teinud hästi, mida tema juures hindate. Looge meeldiv õhkkond ja püüdke see säilitada.
Kui mees kõneleda ei soovi, tehke ettepanek koos minna psühholoogi juurde.
Kõnelusest mehega selgub Teile edaspidine käiitumine ja mis põhiline, saate teada mida mees antud olukorrast arvab ja mis on tema probleem.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.