Leidsin oma kasutütre(14 a.) kooliasjade sahtlist kaustiku,mida lugema hakates sain shoki.Nimelt kirjeldab kasutütar seal oma tundeid oma kooli naisõpetaja vastu.See on päevikulaadis kirja pandud.Ta kujutab seal igasuguseid asju ette,et õpetaja tahab temaga kahekesi olla ,vaatab teda sellise pilguga,ainult ta ei saa aru miks õpetaja nii imelikult käitub ja tema tunnetega kaasa ei tule,Näha on et õpetajal on raske temaga suhelda.See tüdruk elab täielikult oma väljamõeldise maailmas,et õpetaja armastab teda ka.See on õudne,kas mu kasutütar on lesbiline siis,et sellised tunded naisõpetaja vastu?Nüüd on selgeks saanud ka miks ta vaatab arvutis naiste pilte,mida on ka teised tähele pannud,samuti oli ta suvel 12 a.sõbrannaga riidekapis ja minu tuppa tulles hüppasid kiiresti välja.Siis oli juba veidi kahtlus,aga ta on ju nii noor!Ma ei tea mida nüüd teha,kas saab teda sellest välja tuua.Ma ei ütle sellest kellelegi praegu,kirjutan ainult teile,ka lapsele mitte.Seda,et naisõpetaja järgi käib õhkamine tean sellepärast,et on kirjas ka nimi tal sel päevikus.Esilehepeal mõlema nimed ja = armastus.See on nii õudne,olen ise ka praegu shokis sellepärast ei teagi kas saate mu kirjutisest aru,kirjutan võib olla segaselt.OOtan Teie vastust.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Muretsemiseks pole põhjust. Tore, et Te selle avastuse enda teada jätsite, sest muidu oleksite kaotanud kasulapse usalduse. Seksuaalne huvi selles eas on loomulik. Miks tema õpetajasse armunud on, võib olla erinevaid põhjuseid (näiteks igatsus oma bioloogilise ema järele). Kirjast ei selgu, kas Te olete naine või mees. Oletan, et olete kasuema. Soovitan Teil olla ettevaatlik suheldes neiuga, et mitte vihjata sellele, mida päevikus lugesite. Püüdke oma suhet hoida südamliku ja avatud, küllap räägib ta Teile ise oma unistustest ja tunnetest.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.