Tere,
olen 30-ndates meesterahvas, lapse isa ja ilmselt üsna rahuldavas suhtes.
Paraku on tekkinud probleem. Viimase olemus on mingitpidi absurdne, kuna selle tuum on minevikus - nimelt sain juhuslikult teada (rõhutaksin - ei nuhi oma elukaaslase järele), et minu elukaaslasel on varasemas elus olnud arvukalt juhusuhteid. Olen oma elus üritanud keskenduda olevikule ja tulevikule, kuid mõttest, et minevik ei mängi antud hetkel mingit rolli, pole palju kasu. Suuri konflike sel pinnal pole elukaaslasega üldiselt olnud, seda teemat oleme puudutanud üsna põgusalt, peamiselt läbi minu sarkastiliste vihjete. Mulle ei meeldi tema minevikus susida ja nüüd ma ei teagi, milles asi - kas see on armukadedus, usalduse puudumine, mingisugune kinnismõte, kahtlus tehtud valikus. Pinge ei kao. Kuidas oma mõtlemist korrigeerida.
ette tänades, Pepe

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan selliste "heasoovlike informaatorite" teated kahtluse alla seada. Küps ja enesekindel inimene ei pööra sellisele infole tähelepanu. Soovitan naist selles küsimuses mitte tülitada. Teete õigesti, kui keskendute olevikule ja tulevikule. Pöörake iga päev tähelepanu naise käitumisele, mis on positiivne ja jätke tähelepanu alt kõrvale kõik see, mis nii positiivne Teie meelest ei ole. Mõne aja möödudes vaatate naist hoopis teise, meeldiva tundega. Viige naine reisile, puhake mõlemad ja nautige teine teise seltskonda. Sarkastiliste vihjete asemel õppige mõlemad ütlema meeldivusi. Ärge unustage, et teid jälgib ja jäljendab teie poeg. Olge talle armastav isa ja oma naisele armastav mees.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.