minu tütar 11 aastane.Mina väga armastan teda ja selle pärast ei saa alati keelata.Aga kui keelan ta mind üldse ei kuule,teeb mida soovib.isa meiega koos ei ela ja ühendust temaga võtta ei ole võimalik

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teismelise iga võib olla vahel raske nii lapsele, kui perele. Keelamist on noorel raskem taluda, kui heasoovlikku seletust. Kannatust tuleks Teil varuda, sest rahulikkus on tulemusrikkam, kui järsk keeld. Kui Te siiani olite väga lubav, siis nüüd tuleks söbralikult, kuid kindlalt talle mõista anda, et nõuate temalt koostööd. Te peate julgema talle öelda "ei" ja jääma selle juurde. Andke neiule valikuid ja püüdke vältida olukorda, et tema Teile "ei" saaks öelda. Keeldudes on võim neiu poolel ja võimuvõitlus ei vii teid koostööle.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.