tere mina pöörduksin teie poole murega et mida ma peaks tegema et saaksin suhelda oma noormehega kõigest ,elumuredest jne.
ta on 23 aastane väga kohusetundlik noormees ja igati tubli aga mul on raskusi temaga suhelda...ma väga tahaksin õhtul pärast tööd temaga vestelda kasvõi päeva toimunust ja ühesõõnaga mida iganes..
ise ma olen 21 aastane.
Et kas ma peaksin pöörduma koos temaga perenõustaja poole?Äkki on sellest abi,ta ise üritab mind rääkima panna aga ma ei saa lihtsalt ei saa..kuigi vääga tahaks.Ja oskate soovitada mulle kus saab tallinnas pöörduda sellise abi poole?
Vastust ootama jäädes Anne

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Anne!
Kas ma saan õigesti aru, et Teil on raske suhelda? Kui nii, siis esitage endale küsimus: "Mida ma kardan suheldes oma noormehega?". Kirjutate, et noormees on kohusetundlik ja igati tubli. Kas suheldes temaga kardate, et Teie pole tubli ja suheldes jätate endast kehva mulje? Noormees on Teid endale kaaslaseks valinud, järelikult meeldite sellisena, nagu olete. Vestelge noormehega sellest, et kardate end avada. Kui Te seda julgete talle öelda, on algus vaba suhtlemise suunas tehtud. Tunnistage talle, mis Teid suhtlemisel häirib, ta kindlasti oskab Teid aidata. Kui Te noormehe abiga lahendust ei leia, vöiksite leida vöimalust osaleda mõnel suhtlemistreeningul.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.