Kas oleks võimalik abi saada enureesile. See probleem tekkis peale seda , kui hakkasin tööl käima kaugemal , kui Tartu. Laps on 6 aastane ja muretseb iga kord kui hakkan taas tööle minema.
Kelle poole peaks pöörduma.
Tänades, lugupidamisega Üllar K

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Üllar!
Lapse jaoks olete kallis isa ja Teiega koos on hea olla. Elurütmi muutus kodus nõuab harjumist. Vaja on talle teatada oma töögraafik, selles vanuses oskab ta kenasti päevi lugeda, arutlege temaga sellel teemal. Laps saab Teist hästi aru, rääkige temaga kui võrdsega ja püüdke igati tema muret vähendada. Perearsti võiks külastada, et kuulda arsti arvamust. Suhtuge lapse probleemi voodi märgamise suhtes rahulikult, olge talle igati toeks. Õhtused mängud peaksid olema rahulikud ja välistatud olgu toidud, mis liialt erksaks teda teevad. Püüdke mõni aeg õhtuti vedeliku tarbimist piirata ja öösel pange teda pissile. Kui mitme kuu pärast olukord endine on, tuleks pöörduda psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.