minu probleem võibolla näeb võrreldes teistega mitte nii tõsine,aga mulle ta tegi juba mittu aasta haiget,nii hinges kui keha sees,aga nimelt suurest muretsemisest tekkisid suured peavalud!
Aga probleem on selline,et ma olen vist liiga armukade,lihtsalt mees,kellega ma olen,me suhtleme juba mitu mitu aastad,ja ta on abiellus,aga ütleb,et elab naisega laste pärast,ja meil temaga ka ühine laps...
Ja üldse,kui ma kuulen või näen et ta räägib mingi naisega,kuigi see võib olla(ja tihti ongi )lihtsalt töölt inimene,siis kohe sattun mingisse depressiooni,ja kohe keeb kõik sees... Kuigi olen juba kindlalt endale otsustanud,et koos me ei jää! aga lihtsalt liiga palju sai jagada,sellepärast see teebki haiget.
kuigi ma kunagi ei räägi temale sellest,et see teeb mind tigedaks ja murelikuks,lihtsalt ei taha välja näha nagu loll oma haige armukadedusega...
kuidas sellest lahti saada ei tea...:-(

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ja-jahhh. Abielus meestega suhete pidamine paneb enamasti pea valutama. See on väga raske suhte liik ja ma ei soovita seda kellelegi. See on üksnes väga tugevatele ja ükskõiksetele inimestele sobiv harrastus. See on sobiv ainult juhul, kui Te ei hooli ei iseendast ega ka sellest mehest, vaid ainult sellest, mida Te saaksite sellelt mehelt (mistahes hüve -- ma ei mõtle siin ainult materiaalset, vaid ka seksuaalset või muud, hingelistest asjadest siinjuures ei kõssakski) või selle mehe abil (paremat töökohta, osa filmis - Hollywoodi elu - , midagi taolist ma mõtlen). Sisulist suhet see kindlasti ei garanteeri. Te näite olema inimene, kes pigem igatseb sisulist suhet, lähedust, kuuluvust, tundeid ja kõike seda, mida sellisest suhtest on vähe loota. On vähe tõenäoline (ehk mõned erandid välja arvata, erandeid ikka leidub, elu on mitmekesine), et olles mingites suhetes kolmas tegelane, saadakse võimalust sisulisteks suheteks. Kõige edukam taktika sellistest peavaludest hoidumiseks on sellistest suhetest hoidumine.
Loodetavasti Teie peavalud lõpevad, kui Te otsustate selle suhte katkestada. Suure tõenäosusega leiate endale sellise suhte, mis Teie pead enam valutama ei aja.
HK