Tere!
Ma olen oma sõbraga koos käinud juba 4 aastat, sellest aasta koos elanud. Probleem on selles,et kardan teda paaniliselt kaotada-ma ei taha teda kuhugi lasta endast kaugemale ja kui ta tahab ööseks jääda valdab mind paanika mida kõike võib juhtuda ning kogu aeg kahtlustamn ma teda. Tunnen, et ma purustan sedasi oma suhte.
Me teame põlemad sellest probleemist ja seni ajani on ta olnud minuga väga kannatlik aga ma tahan ise rahus elada ja sellele probleemile lõpu teha.
Olen püüdnud nüüd teda lubada välja aga alati juhtub midagi. N:mõni tema tuttavst sõbranna kutsub teda küll.(teksti sisu oli kirjutatud minu arust, natuke lipitsevalt) Aga tema ei näinud teksti sisusmmidagi imelikku.Kas ma suudan ise siis kõiki asju suurendatult näha või?
Palun aidage mind ma ei taha oma suhet kaotada!
Ette tänades Teid!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Paarisuhe on tavaliselt edukas siis, kui on rajatud vastastikussele usaldusele. Usaldust ei saa nõuda teineteiselt, see kujuneb koos elades, suheldes. Tore on, et Te saate oma murest rääkida ja seda omavahel arutada. Muremõtete ilmudes soovitan Teil leida nendele mõtetele veel mõni seletus. Näiteks: sõber lubas koju tulla kell 18.00, kuid kell on 19.00 ja teda pole veel. Esimene mõte Teil on: ta on mõne neiu juures ja see tekitab Teis ärevuse. Et end paremine tunda, tuleb seda mõtet vaidlustada ja näiteks mõelda nii: sõber peab olema veel tööl; läks poodi midagi ostma jne. Teie rahustamiseks on oma osa ka sõbral, kes peaks oma käikudest Teile teatama ja lubatust kinni pidama.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.