Tere!
Kuidas ja kuhu tuleb pöörduda, et saada psühholoogi jutule haigekassa kaardiga? Kahjuks ei võimalda sissetulekud minna eraarsti juurde, kas polikliinikute juures on psühholooge? Kas peab pöörduma elukohajärgsesse polikliinikusse?
Ette tänades ja vastust oodates
tänulik abiootaja

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Tasuta psühholoogilise abi kättesaadavus on piirkonniti erinev. Igas polikliinikus kindlasti psühholoogi ei ole. Ma julgen isegi arvata, et enamikus polikliinikutes ei ole. Tartus on haigekassa kaardiga võimalik saada psühholoogilist abi Ülikooli Psühhiaatriakliinikus (Raja 31). Seal peab aga esmalt minema psühhiaatri vastuvõtule ja alles siis suunab psühhiaater psühholoogi juurde. Psühholoogilise Nõustamise keskuses SENSUS võtavad vastu algajad psühholoogid väga väikese tasu eest (30 krooni). Pärnus on tasuta psühholoogi vastuvõtt Psühholoogia teenistuses (Kuninga 19). Rakveres võtab haigekassa kaardiga vastu psühholoog Inge Asi. Teiste linnade kohta mul momendil ei ole nii täpset informatsiooni. Võiksite küsida ka oma perearsti käest, kes kindlasti teab hästi kohalikke spetsialiste.