Mida teha kui olen lapse ootel naine ja lapse isa hoiab rohkem oma vanemate(eriti ema poole).Arutab kolimise ja remondi tegemise asju oma emaga aga mitte minuga,räägib köigist meie pisitülidest oma emale ühesõnaga arvestab oma emaga kõiges rohkem kui minuga.Laps sünnib novembris ja mõtlesime koos elama hakata kuid üha enam tundub mulle et ta ema on temale tähtsam kui mina ja veel sündimata laps.Tülisid on sellepärast palju olnud ja kõiges mis juhtunud on süüdistab ta mind.Ütleb et ema ei taha et ta haiget saaks.Tundub segane jutt aga olukord ise on ka seda.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teate, mõned inimesed saavad varem iseseisvaks kui teised. Mõned saavad isesseisvaks alles siis, kui neil endal tuleb kellegi eest vastutama hakata. Noh, kui neil endal lapsed tulevad. Aga mõni ei saa siis ka. Kui Teie mees praegu iga raskuse üle oma pigem oma emaga nõu peab kui Teiega, siis peaksite ka Teie ehk tema emaga nõu pidama oma raskuste üle oma mehega. Ja muudegi raskuste üle ehk? Kui keegi inimene on sedavõrd vastutulelik, et on nõus enda kanda võtma teiste muresid, siis kasutage seda ära. Edaspidi on see Teile veelgi kasulikum. Kui Teil laps sünnib, siis vajate Te kindlasti rohkem abi kui praegu ja vanema ja kogenuma naise abi kulub marjaks ära. Pealegi ei saagi kõiki asju meestega arutada, eks ole?
Jõudu,
HK