Aastaid tagasi sain trauma ja selle täpsemate uuringutega paratamatult tehti haiget.Pärast haiglast pääsemist kardan paaniliselt arste.Siiani olen suutnud juba pikka aega arstidest suhteliselt kaugele hoida.Kui tööle ei suutnud haiguse tõttu minna helistasin perearstile,et olen lihtsalt külmetanud ja võtan selliseid-sellised rohte.Kõik lõppesgi sellega,et kui terveks sain ütlesin,et tunnen ennast hästi (vaatamata tegelikule seisundile),arst kirjutas haiguslehe välja ja jälle rahu majas.Saan aru,et tegelikult tegin sellega omale "karuteene".Nüüd on vaja jälle arsti juurde minna ja seekord pole tegemist lihtsa külmetusega - aga ei julge.Äkki oskate midagi soovitada.Lihtsalt enda kokkuvõtmisest ei piisa sest paljas mõte juba ajab hulluks.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
No ma ei tea. Lihtsaid lahendusi ju ei ole olemas. Kui Teil on kiire arsti juurde minekuga, siis ehk peate Te lihtsalt ennast kokku võtma ja mõtlema, et arst on ju Teile tarvilik ametimees, kes Teil aitab mingitest tervisemuredest üle ja edasi elada. Seda on kindlasti Teile juba korrutatud nii tihti, et Te seda peast teate.
Kui Teil on rohkem aega, siis võiksin soovitada Teile psühhoterapeudi abi. Selliste hirmude leevendamise jaoks on ehk sobivaim kognitivistlik teraapia vorm. Kui Te olete Tallinnas, siis siin on üks psühholoog, keda võiksin selleks abiliseks soovitada: Sirje Rass (050 36243).
Kui Teil on tuline kiire, siis minge mõne psühhiaatri juurde ja paluge mingit ärevust leevendavat rohtu. See aitab ehk Teil sellest korrast üle.
Aga kui Te tahate oma hirmuga tegeleda ja ehk sellest vabanedagi, siis saab vist ainult psühhoteraapiat soovitada.
HK