Reaalsustaju kadumine 06.09.20 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Vahetevahel on selline reaalsustaju tunnetuse kaotus, selline tunne nagu oleks unes ning selline hirm, et kohe kaob teadvus.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Korralik puhkus, uni - päeva/öörežiim.
Kehaline aktiivsus - paraneb ainevahetus, organite verevarustus, ka aju.
Ortostaatilised harjutused - pea üleval...pea all. Seisa -lama,-jalad üles, -puusad lae suunas (turiseis) ja vastupidist rida tagasi. Sama - ortostaatiline - toime ka minu Palveharjutusel.
Suits-alko-narkootikumid - ei.
Perearsti juures kontrollida vererõhku - liig madal ja ülenormi kõrge annavad ka selliseid ebatundeid.
Sellest alustada.
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Reaalsustaju kadumine

Reaalsustaju on vähenenud. Umbes kuu aega tagasi proovisin kanepit ja umbes nädal pärast selle tarvitamist tekkis selline tunne nagu oleks pilves . nüüd on hakkanud selline tunne iga päev esinema ja see ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) Tee iga päev paar kilomeetrit jalutamist.
2) Õigel ajal magama ja uneaeg olgu piisav.
3) Minu Palve esimene samm: vabastab psüühilisest pingest, parandav aju verevarustust, parandab sise-elundite ...

Loe edasi

Alkoholivastane süst ja palderjan

Aastasest alkoholivastasest süstist möödas aasta ja 3 kuud, kas tohib palderjani tilkasid võtta, lugesin,et palderjani tilgad on tehtud piirituse paasil ja kas süsti mõju on kadunud aasta ja 3 kuuga? Ette ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Palderjani tilku võite vajadusel võtta, seal "peatoimetaja" ikka palderjan. Võtate ju tilku, mitte ei joo.

Süsti toime kadumine on individuaalne, täpselt teile öelda seega ei oska.
Loe edasi

Ravimitest loobumine

Tere,
umbes 4 kuud tagasi loobusin ühest ravimist, mille nimi ei tule kuidagi meelde (psühhiaatri kirjutatud, väidetavalt paranoiade vastu, ei tea). Loobusin päevapealt ja kõik oli täitsa korras.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tunne on selline imelik, nagu reaalsustaju kaob paariks sekundiks ära ja ma ei saa aru, kus ma olen.
- Ergutaksin aju verevarustuse regulatsiooni: kehalised harjutused, eriti pea üleval - pea all ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: