Unisus 02.12.15 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere

Olen 24 aastane tudeng.
Probleemiks on see, et isegi pärast 8-9 tundi uneaega tunnen end päeval väsinuna ja jään tihti loengutes magama. Pärast kooli on tihti tunne, et on vaja teha tund aega uinakut, mida teen muidu harva. See häirib märkimisväärselt õppimisrütmi ja päevaplaani.

Alkoholi ei tarvita, ei suitseta, trenni teen 2-3 korda nädalas, toitun hästi.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

1) Las tohter kirjutab Tab. Fluanxol`i 1mg - võtta üks või kaks hommikul.
2) Jahe vesi silmnäole - hommikul ja ka päeval. Järkjärgult nn karastava iseloomuga veeproduurid.
3) Une-tukud päeval - võimalusel - on super.
4) Tee minu Palve-Meditatsiooni harjutuse esimest sammu - Võtab maha üleliigsed pinged, ergutab aju verevarustust, paraneb õpitöö ja mälu, ergutab istuva eluviisiga tegelastel väike-vaagna elundite verevarustust jne. Väga hea harjutus. Tempost olenevalt ka ergutab organismi.
5) Küsimus ei ole une kestvuses (see vägagi individuaalne), küsimus selles, et peale und erk ja virge ning töövõimeline olla.
6) Mõõda vererõhku - kui see liigselt madal, siis on ka inimene uimas-unine. Siis aitab tassikene oakohvikest.
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Hüpersomnia

Sooviksin teada saada Miite Orgaanilise hüpersomnia kohta? Kuidas sellest vaevusest vabaneda, mis aitab?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Põhjusi mitmeid ja vajalik mitme eriala tohtri uurimisi.
1) Vererõhk madal ja uimasus-unisus kohe "käisest võtta".
2) Mida veri näitab?
3) Mitmed endokrinoloogilised häired ja sellega ...

Loe edasi

Unisus

Olen M 37 ja viimasel aastal ei saa hommikul üles st kui kell kaheksa voodist tõusen, olen veel tund aega olekus mis tavaliselt 15 minutiga kadus. Õhtul on ajalehe asemel televiisor, sest lugemiseks vaja ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Milline vererõhk? Suits? Kärakas? Kehaline aktiivsus? Muidu tervis? Töö iseloom? kehakaal?
M37, vastuvõtule! - siis saab konkreetsemalt probleemile läheneda.
Minu harjutusega võite kohe alustada, ...

Loe edasi

antidepressant

Tetre!
Kasutan depressiooni ja sundmõtete raviks anaframili (2x25 mg)ja olen seda tarvitanud 11kuud.Olen tulemusega igati rahul,kuid üllatuseks viimastal päevadel tekkisid sellised nähud nagu :suukuivus,unisus-unisus(magasin ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Anafranili (Klomipramiin) kõrvaltoimed ongi sellised, mida tunnete. Vähendage annust ja need kaovad. Kui tohtriga veebruarikuus kohtute, siis arutage ka muu rohu-ravimi tarvitamisvõimalusi - kestva tarvitamisega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: