Närvid tõmblevad 24.05.15 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere
Võtsin pikka aega ( 4 aastat ) oma perearsti soovitusel antidepresante (citalopram 20 mg.). Nüüd, umbes pool aastat tagasi loobusin neist, nii nagu on ette nähtud ja pöördusin omal initsiatiivil psühhiaatri poole, kes leidis, et olen hästi toime tulnud ja edasist ravi ei vaja. Kõik nagu oligi hästi, kuid mingi aeg tekkisid väikesed närvide tõmblused. Eriti näo piirkonnas ja veel eriti silmade ümber. Silmalaud ja kulmudes on põhilised tõmblused. Samas on ka mujal kehal tõmblusi, aga vähem. Olen täheldanud, et rahulikult perega koos olles on tõmblusi vähe või pole üldse. Samas mõni päev on tõmblusi suhteliselt palju ja on natuke häirivad.
Samas on aegajalt ikka kurbusetunnet ja muret.
Kas on tegemist psühholoogilise probleemiga või peaksin registreeruma neuroloogi jutule?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

1) Mineraalvesi (Borjomi) annab mineraale, ka Mg.
2) Mõõdukas kehaline aktiivsus vajalik - aktiveerib ja reguleerib kogu organismi tegevust.
3) Psühhoregulatsioon, et organismi liigsest sisepingest-stressis vabastada.
4) Näonärv (nervus facialis) reguleerib näolihaseid e näolihastega mänglemine-liigutamine (laup, kulmud, silmad, suu) rahustab ja organism on ise selle tee leidnud. Mona-Linda naeratus - kümneid kordi päeva jooksul teha.

AD-d vaja ei ole, vajalikud on harjutused ja "uued prillid" (vt eelnevaid).
Organism ütleb ise ette teile sobilikud harjutused - tegutsege!
Parimatte soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Miks närvid tõmblevad?

Lp. Dr Ennet
Mul selline mure: milles asi, et mul närvid tõmblevad, eriti öösel, kuna mulle on öeldud, et ma tõmblen kui ma magan, mis mul viga on? Ma olen mures.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tõmblemine on väga lai mõiste: vähkremine, värisemine, vibreerimine...üksik lihsrühm või kogu keha, jne. Kas häirib ka ennast või ainult kõrvalt vaatlejaid?
Põhiprintsiip - inimene on endasse "kogunud" ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: