Pea paks, silme ees virvendab, nagu kõrge palavikuga 17.11.12 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere, Dr

Mure, siis selline, et silme ees virvendab, nagu kõrge palavikuga, pea on paks ja keskenduda ei suuda. Nagu purjus oleks või selline väga imelik tunne on.
Enne kui ei teinud 2 päeva suitsu tundsin, et pea on selge ja hea on olla, aga nüüd kui ei tee 2 nädalat suitsu on mul ikka tunne, et pea on paks ja halb on olla, ei julgegi kuhugi minna, kui korralikult välja ei puhka, hakkab ka halb südame piirkonnas, kahtlased torked alatihti, nüüd neli päeva tagasi olin ma haige - palavik 38,5 ja angiin oli. Ühesõnaga kurk oli paistes ja mädalised plekid, neelata oli tohutult valus, nüüdseks olen sellest paranenud, aga paistetus nagu väga alla pole läinud, valus ega midagi enam pole, aga kurk on ikka paistes või midagi, lihtsalt nii igaks juhuks ütlen. Praegu olen ma 22 aastat vana, aga kui noorem olin, oli mul kogu aeg angiin, mille AB välja ravisin vist lõpuks, kui hästi mäletan. Ehk see kuidagi mu praeguse murega seotud.
Millest mul on kogu aeg tunne nagu vee all oleks? See mul kestnud juba peaaegu aasta. Olen käinud perearsti juures, vererõhk oli tookord korras, vereanalüüs, arsti kirjutas mulle diazepami tilku või midagi, et kui väga halb hakkab, siis neid võtta, aga need ei aita. Ja Kilpnäärme uuringutele lähen ka varsti. Ehk teie oskate anda varem mingeid soovitusi?


Lugupidamisega T

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Esimene tegu: Peretohter, vere üldanalüüs, kurgu kontroll (kuristamine soolaveega ja veidi küüslauku igapäevatoidu juurde), vererõhk ja veresuhkur.
Teine tegu: ortostaatilised (pea kõrgemal-madalamal-kõrgemal... vt. minu Palve-meditatsioon) harjutused on v. head pearingluse-hõljumise vastu.
Kolmas tegemine: Puhkerežiim. ANTS-u (Alkoholi, Narkootikumide, Toksiliste ainte, Suitsu) täieline vältimine. Sellest alustada.

Edaspidi oma tegusid kontrollida nn "kolmora hargiga": Kahjulik..nii/naa..Kasulik ja valida ikka rohkem seda Kasulikku "hargiora".
Päevik on suureks abiliseks.
Harjutamine teeb terveks, tugevaks, Meistriks!
Tervitustega
Jüri O.-M. Ennet,
kes ka harjutab ja plaanib elada 100+

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Paanikahäire???

Tere
Sügisel alustasin natuke kõvemal tasemel sporditegemisega. Suht ruttu sain esimese vigastuse. Istusin kodus haiguslehel ja üks päev hakkas jalg minema tuimaks, seejärel käsi samalt poolt, siis ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ärevushäire (paanikahoogude) osas on eelnevalt soovitusi hulgi. vt neid ja vt ka minu raamatust "Väljavalitu" Tervismaja ptk-de soovitusi - leia endale sobiv ja tegutse!

Korralik uinumine ...

Loe edasi

Ärevushäire või midagi muud?

Tere Dr

Olen 23a noormees, mure selline, et juba üle aasta aja on mul olnud kogu aeg halb. Väljendub, see siis niimoodi, et pilt silme-ees on imelik enam-vähem nagu kõrge palavikuga ja kogu ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Oled joodiku-teel, 5 õlut õhtul ja nii ridamisi - Jobu!
Sul peabki paha olema - see on organismi kaitsereaktsioon, ilmselt veel nii hullusti paha ei ole, et oleksid karskuse teele asunud.
Jätka ...

Loe edasi

Ärevushäire2

Tänan vastuse eest!

Vastasite mu teemale Ärevushäire.

Kuid kuidas saab lahti sellisest vati sees olekust, silme ees virvendab ja pea käib ringi. 5 nädalat on ravimite lõpetamisest ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Organism on tervik - ühe asja-valdkonna paranemine-tugevnemine parandab-tugevdab ka teisi sellega seonduvaid funktsioone, ka neid /virevendused, vatisees olemise tunded, pearinglused/.

Ortostaatilised ...

Loe edasi

Pilt ujub kogu aeg silme ees

Tere, Olen 21aastane noormees. Eelmine kuu hakkasid mul imelikud hood (olen suitsetanud pikka aega kanepit ja joonud igal õhtul vähemal 4-5 õlut, mida ma peale esimest Hoogu pole rohkem teinud, täiesti ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Vegetatiivne labiilsus e "laksuga" on regulatoorsed süsteemid veidi häälest ära. Häälestamine võtab veidi aega.
Xanaks on kiirabivahend ja võtta vaid vajadusel. AD-d võtta regulaarselt (kui kõrvaltoimed ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: