Peale jooksmist südames lisalöögid, varasemalt diagnoositud ärevushäireid 26.06.12 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere Lp Dr



Minul oli see kord sihuke asi, et käisin üle pika aja jooksmas ja peale jooksmist maja ette jõudes tekkisid südames nagu lisalöögid, rinnus käis nagu sähvatus sellel ajal ja nii kuskil 5-10 korda 3 minuti jooksul. Käe südamele pannes tundsin, kuidas see on rütmist väljas, nagu lööb lööb ja siis nagu jukerdab, tuleb üks kiirem löök vahele, siis jälle lööb lööb ja samamoodi nagu ei olnud rütmis. Mõtlesin, et saangi kohe infarkti. Mul on olnud ärevushäired ja muid kaebusi, olen käinud arstil, teinud EKG uuringu. Oli kõik korras, aga see salvestab ainult 30sek südame tegevusest, selle peale ei saa ju kindel olla. Mis teie arvate?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

1) Tegeleda tuleb kehalise võimekuse samm-sammult edendamisega (jalutuskäigud, siis kerge jalutus-sõrk-jalutus-võimlemine, siis juba suurema koormusega kehaline aktiivsus).
2) Tegeleda tuleb ka psühhoregulatsiooniga (stress ja südametegevus on ka seotud). vt. varasemad.
3) Õige puhkerežiim ja A.N.T.S-st (Alkoholism, Narkomaania, Toksikomaania, Suits) hoiduda. Õige toidurežiim.
Jõudu harjutamiseks.
4) Õiged elusihid paika (loe suurmeeste/-naiste elulugusid, vt. "Väljavalitu" Tervisemaja ptk., mõtle ise, TEGUTSE.
igast murest saab üle!
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

mure

Tere doktor!

Mure on järgmine. Ravin ärevushäireid teist aastat. Psühhiaater vahetas mul kaks korda antidepressante, sest mul nutuhood jätkusid, hetkel söön teist nädalat Cipralexi 10 mg, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Cipralexi võtaksin paar nädalat edasi, siis oleks (vajadusel) annuse tõstmise aeg. Kahjuks ei tea Teie kehakaalu, noorust, muud tervislikku seisundit, milliseid ravimeid võtate, sportlikku eluviisi jne??? ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: